Tas ir bezmaksas 1 stundas treniņš tiešsaistē, kuru vada viens no WIN partners treneriem. Treniņa laikā uzņēmuma komanda apgūst kādu metodi efektīvākam komandas darbam. Treniņš notiek MS Teams vai Zoom platformā.
REĢISTRĀCIJA FEBRUĀRA 1 METODES TRENIŅIEM NOSLĒGUSIES!
Komandu un komunikācijas trenere Gunita Peipiņa palīdzēs izprast uzdevumu sniegšanas algoritmu, apgūstot 3U metodi. Metode palīdz pārliecināties, ka uzdevuma saņēmējs ir sapratis nodoto darbu.
Apgūstot metodi, palielināsiet uzdevuma izpildes procentu.
Metode būs noderīga gan vadītājiem, gan komandām.
Metode ir iekļauta mācību programmās:
Komunikācijas un komandu trenere Iveta Bikse palīdzēs saprast, kā izmantojot OIS metodi, sniegt vērtīgu atgriezenisko saiti.
Šī ir unikāla metode, ko iespējams pielietot gan vadītājiem, gan darbiniekiem savstarpējā mijiedarbībā.
Metode ir iekļauta jauno vadītāju mācību programmā:
Biznesa trenere Aija Medne palīdzēs apgūt metodi, kā profesionāli izveidot neformālu kontaktu un veidot “small talk” gan ar pazīstamiem, gan nepazīstamiem cilvēkiem.
Metode ir pielietojama gan lietišķās, gan neformālās sarunās.
Metode ir iekļauta mācību programmās:
Pārdošanas treneris Juris Habermanis palīdzēs apgūsti 3K “lifta runas” veidošanas metodi un iemācies atstāt labu pirmo iespaidu.
Metode ir iekļauta mācību programmās:
Iemācies apvienot mērķi ar plānu, tādā veidā padarot mērķu izvirzīšanu un sasniegšanu vienkāršu.
Pārdošanas treneris Valters Gražulis caur OKR metodi iedos instrumentus mērķu izvirzīšanai un izpildes monitoringam.
Metode ir iekļauta mācību programmās:
Biznesa efektivitātes indikatori – KPI un OKR
Menedžments un līderība vadītāja ikdienā
Apgūsti aktīvo 3 soļu klausīšanās metodi – “KUPENAS”, noskaidro, kāpēc mēs nedzirdam viens otru un iemācies kļūt par labu klausītāju jau sarunas pirmajās 90 sekundēs.
Metode ir iekļauta mācību programmās:
Darbinieku attīstības pārrunu vadība
Trenere: Dace Skrastiņa un Artūrs Gabaliņš
Treneris: Artūrs Gabaliņš – vairs nav pieejamas brīvas vietas
Komunikācijas trenere Laila Vīksna palīdzēs apgūt EPIS metodi, ko var izmantot saziņā ar negatīvi noskaņotiem un emocionāliem klientiem.
Metode ir piemērota, lai no emocionāla konflikta ar klientu abi izietu ar iespējami labāko rezultātu.
Metode ir iekļauta mācību programmā: Izcila klientu apkalpošana