Pārliecinoša idejas pārdošana

Uzlabo savas idejas pārdošanas spējas sarunas laikā

mācības paredzētas ikvienam, kam ir būtiska spēja pārliecināt par savas idejas, produkta vai pakalpojuma būtiskumu un vērtību

optimālais dalībnieku skaits: 12 – 14 cilvēki

50% no programmas satura veido praktiskie uzdevumi

mācību ilgums: 2h attālināti vai klātienē

Sarunā ar klientu vai kolēģi nereti ir nepieciešama spēja savu ideju pasniegt tā, lai sarunu biedrs pieņemtu lēmumu par labu izteiktajam priekšlikumam. Šī mērķa sasniegšanai ir iespējams pareizā secībā sakārtot teikumus, lai maksimāli ērtā veidā pārliecinātu sarunu partneri par idejas izdevīgumu un virzītu to uz vēlamo lēmuma pieņemšanu.

Apgūstot metodi, biežāk būs iespējams “pārdot” savu ideju, saglabājot labas attiecības.

Kam iesakām programmu “Pārliecinoša idejas pārdošana”?

  • Ja esi vidējā vai augstākā līmeņa vadītājs
  • Ja darbs saistīts ar produktu vai pakalpojumu pārdošanu
  • Ja jaunu ideju vai priekšlikumu ieviešanai nepieciešams izmantot pārliecinošus argumentus
  • Ja nepieciešams uzlabot savas ideju pārdošanas spējas

Programmas saturs:

1. Argumentācijas spēju nozīme

  • Kāpēc argumentācijas prasmes ir būtiska prasme profesionālajā vidē?
  • Kādi mēdz būt biežākie atteikuma argumenti?

2. Idejas pārdošanas algoritms

  • Kas ir metode “Idejas pārdošanas algoritms” un kad to vislabāk izmantot?
  • Kāda ir frāžu secība, kuru pielietojot, palielinās iespēja saņemt apstiprinājumu idejas realizācijai?
  • Kā “Idejas pārdošanas algoritmu” izmantot praksē?

Ieguvums pēc mācībām:

  • Zināšanas par ideju pasniegšanas atšķirībām un efektīvākajiem veidiem, kā tās uztver sarunu biedrs
  • Prasme pielietot metodi, ar kuras palīdzību maksimāli palielināt sava priekšlikuma apstiprinājumu

Mācības pielāgojam tieši jūsu nozares vajadzībām un specifikai, piemeklējot īpašu pieeju, iesaistot dalībniekus diskusijās, simulācijās un praktiskos uzdevumos, lai nodrošinātu labāku prasmju apgūšanu un pielietošanu reālajā darbības vidē.